قدم قدم...
عشق بازی با نور...

برای قاصدک *

 خدا میگوید تو ای زیباترین خورشید زیبایم

تو ای والا ترین مهمان دنیایم

بدان آغوش من همیشه باز است

شروع کن یک قدم با تو

تمام گام های مانده ات با من...!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت20:46---4 تير 1391
سلام مریم جون . فاطمه هستم . این دومین نظریه که گذاشتم . از وبلاگت خیلی خوشم اومد . مطالبش عالیه . وقتی گفتی 17 سالته و احساس گناه میکنی یه طوریم شد . آخه منم 17 سالمه و خیلی احساس گناه میکنم . منم مثل تو دارم یه وبلاگ میسازم تا با خدا دردودل کنم . دوست دارم دوست شیم و باهم دردودل کنیم البته با نظر گذاشتن نه تلفنی

وقتی وبلاگ ساختم خبرت میکنم تروخدا بیا به وبلاگم


فاطمه
ساعت20:45---4 تير 1391
سلام مریم جون . فاطمه هستم . این ومین نظریه که گذاشتم . از وبلاگت خیلی خوشم اومد . مطالبش عالیه . وقتی گفتی 17 سالته و احساس گناه میکنی یه طوریم شد . آخه منم 17 سالمه و خیلی احساس گناه میکنم . منم ثل تو دارم یه وبلاگ میسازم تا با خدا دردودل کنم . دوست دارم دوست شیم و باخم دردودل کنیم البته با نظر گذاشتن نه تلفنی
وقتی وبلاگ ساختم خبرت میکنم تروخدا بیا به وبلاگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 21:47 توسط shadi| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت